Wednesday, July 27, 2011

MRS . SADDY

seriously , so sad today :'(
jadilah MRS . SADDY ..
ntah betol ke tak aku eja tu :/
*budak bajet speaking :D

1 : shahrul mcm dah tknk layan aku je skunk ..
kalau awk ade suke someone , lepaskan saya :')
mak saya tknk disebabkan laki mcm tu , saya gagal in my exam ..
yelah , ALWAYS REMEMBER BOUT YOU .. <3
slalu jeling2 , panggil buat bodoh ..
sorry lah pasal pagi tadi .. saya dah ckp kat sarah biar ckp kat awk yg saya tk stayback sbb saya pening giler .. pagi2 sakit perut ..
sorry sesangat sbb buat awk tertunggu tunggu :"(
tapi slalunye awk tk stay kat skola , awk stay kat rumah kawan awk tanpa pengetahuan saya , saya tk pernah maah pon :"(
one more time ,
IM SO SORRY :")
foinee :")

2 : bout my fwen .. puteri .. :(
sabar key sayang ? :")
kiter try tengok esok ape akan berlaku ye ?
im so sorry cause tk dapat tolong you sayang
but i just can TUMPANG SIMPATI je ..
disebabkan i dah ade pengalaman kena tahan ngun cikgu tu ..
i tahu , she will not giving your's special thing balik :)
saba key ? sorry sesangat tk dapat tolong ..
dont cry anymore dear :)

3 : berita paling sedih lah aku dengar :""""((((
its about my cat , TOYY :")
balik tadi tengok die terlantar mcm org nazak je :(
nafas die laju :(
im so scare .. :(
adik kuar rumah ckp ,
KAKAK , TOYY DAH NK MATI :)
dengan senang nye die ckp mcm tu and dengan senyuman kegedikan die tu :@
*pahamkan maksod smiley tu ? -__-
mmg rase nk sepak lakan !
tapi ingat  mak dgn ayah dah balik je -___-
*potong line :P
okay2 , fokus myra !
masok la rumah tanye mummy nape nun toyy ? :(
then mummy lak annoyed -__-
die ckp toyy dah nk mati dah :O
what the s***
what the h***
die tkkan mati :(
campak beg , bukak tudung and skaf ..
kluar pergi tgk die .. die tgh terlantar lagi :(
*terlantar ? mcm manusia pulak :3
nanges2 lah depan rumah tu .. :"(
yelah , slalu kalau ade masalah , dukung die and cerita kat toyy .. tapi skunk tkkan tuhan dah nk amek nyawa die ?
kat sape lagila aku ley ceritakan masalah aku .. :"(
toyy tk pandang pon muke akak an ? akak sedih sgt .. menambahkan hati ini merasa perit sekali !!!
*ayat .. tkley blah la shia* ! haha
FOKUS !
then , tgk die bangun ! :O
:D
dah senyum dah tu BUT :(

die jalan terenjut renjut :"(
then die duduk rehat .. nanges lah balik ..
then daddy kluar ckp okay tk die ?
ckp TAK ! die jln terenjut renjut ! :"(
daddy pon ckp

MAYBE KAKI DIE PATAH SEBAB TADI DADDY TERLANGGAR DIE :O

memang terbaik lah ! :"D
then daddy masok je rumah , tmbh lah air mata yg kluar !
*dengan hingus2 nye :3 euuw ! pengotor la kau ni !
hehe gurau2 .. *SIKIT JE KUAR :P
maybe ye , kaki die patah .. bab mase die jaln tu , die tarik kaki mcm kaki die lipat dua :"(
aarrgghh ! tkley teroskan menulis !
sape ade tisu ?
then , ciom die and daddy kate letak la minyak angin ..
:O
what ? minyak angin ?
ingat manusia ke ? nk kluarkan angin dlm perot ? -___-
then , masok rumah , tgk die pusing2 dekat laman rumah ..
maybe die nk tgk keindahan kali terakhir :"(
then , naik .. masok bilik , campak beg !
bukak laptop , sampai lah kat blog nie :")

*banyak pulak THEN aku kan? hehe :p

okaylah , maybe just that :(
ILOVEYOUYTOYY <3 <3 <3



No comments:

Post a Comment