Friday, August 05, 2011

friendship never failed

hello :(
not in a good mood right now
cause , myra sedang bergaduh sedang sedang with my new bestie :'(

i miss her , OH JAMILAH
i cant far away from you just for a minute :')
its true ..

saya terus terang je lah ye CIK JAMILAH .. :)
saya sangat jeloss semasa awak bergembira , bergelak ketawa bersama mereka KEMBALI :)
macam ni lah muke saya mase jeloss

iaitu , ARIN , FANA , BILAH ..
sedangkan saya sedang menangis kerana awak CIK JAMILAH ..
saya sedih kita bergaduh .. saya tak pernah terfikir yg kita akan gaduh JUST BECAUSE A BOY ..

i know you love me and dont want i've been hurting by that boy :')
saya menghargai tersangat sangat :)
but please ..

come to me back

i miss you :(
dontchu remember the mail yg kita main dalam kelas ?
konon nye awak dekat UK and saya di MELAKA :'D
*sedangkan duduk sebelahan je :)


IM means *konon nye kite tgh im dekat facebooking :3
saya slalu ckp facebooking dekat awak kan ? :')


ignore kan background nye -,-'


konon nye awak dah balas lah mesej yg saya antar kat atas tadi :p


sampai sini je kite chat :')

lepas saya tulis tu , awak dtg dekat rumah saya .. (meja sbnrnye) awak bagi saya surat tu and cakap ,

hah ! yelah myra :3

lepas je awak ckp tu , awak senyap seribu bahasa :'(
*ayat mcm dalam tulis novel pulak -,-'
haha

saya panggil awak , awak buat tk dengar ..
saya pandang awak , awak buat tk nampak ..
saya asking something , awak buat bodoh je ..

saya dah syak something ..
saya ingat , awak pening kepala sbb sblm tu awak ade cakap

aduhh ! sakitnye kepala aku weyy ! rase nk pitam ! :O

haha and saya ingat lagi , sblm kite gaduh ni .. kite gelak besar sbb awak buat lawak dgn hani sampaikan kite kena tegur dgn cikgu hasniza ckp :

akak ! pelahan sikit .. kuatnye awak gelak ! -,-'

haha kite semua tunduk gelak pelahan :)
saya best sangat sbb awak terlampau rapat dgn saya and awak hiraukan budak2 yg saya tgh jeloss skrng ni :')
saya bahagia sangat masa tu :'D

saya juga ingat lagi ade satu hari tu , kite ponteng kelas kejap je and mase tu awak pegang je tangan saya .. awak tak lepaskan pun :')
saya dah lupa sbb apa ntah awak lepaskan .. :)
kite comel sangat mase tu .. macam orng kate ,

SWEET COUPLE !
macam ni ,



ade jugak orang ckp dekat saya yg kite ni mesra sangat mengalahkan YOSEOB dengan LEE G-KWANG
kumpulan korea yg saya suke tu , BEAST :D
awak dgn saya kan tgh rebut YOSEOB :p
mcm ni lah kite bile mesra dan terlebih mesra mengalahkan diorang :)

hee , kan2 ? :D

semenjak awak muncul dlm hidup saya , saya happy sangat !
terang hidup saya :)
macam bunga ni yg berkembang dengan mekar
cantik kan ?

tapi awak lagi cantik , putih berseri mcm ni
hee <3

tapi lepas je kite gaduh , saya muram mcm bunga nie ..
bersendirian :(

kan ? :'(

awak dah dapat kawan ramai mcm ni


tinggal lah saya keseorangan ..
kite gaduh , kecoh satu sekolah !
macam ,

saya jugak ingat hari kite DATE dekat rumah awak ..
tapi kebanyakan gmbr , dlm komputer rumah awak :')
 ni mase perjalanan ke rumah awak . kite tgh tunggu van dtg amek :)

 ni dah sampai rumah awak . sampai je rumah awak , awak bagi rabbit kesayangan awak . PIRI :') saya suke sangat dekat piri

tapi malang nye , PIRI dalam kenangan sekarang :'(
dia mati kerana makan racun apetah !

saya ingat awak dtg sekolah , mengadu dekat saya yg piri mati :(
saya pun turut sedih ..
yelah ! mana taknye , saya baru main dengan die 3 kali :'(

kite sama sama rindukan PIRI :')

kite gaduh sbb laki nie

awak merajuk
awak jeles
awak marah
:')

sebab nye , saya tahu
AWAK SAYANG SAYA :)
saya terharu
saya menghargai nye

tapi ..



awak kate , saya tak hargai awak dan kasih sayang yg awak dah berikan kepada saya ..
saya betul2 menghargai nye :)
SUMPAH
saya nangis bile yusrah datang dekat saya dan berkata ,

AISYA SAYANG KAU GILER GILER :')

saya terduduk dan menagis dengar tu :')
saya teruja dan terharu ..
malah , saya nk cakap yang

SAYA SAYANG AWAK GILER GILER GILER DAN LEBIH  :)

tapi saya tak berdaya sbb lemah dgr gelak tawa awk dgn kawan2 baru awak :')
dan dengar suara comel awak yg berkata kepada hani dan bukan kepada saya
YA ALLAH , YA ALLAH :'D
awak sebut dalam nada yg sengau dan merdu dan comel :)
saya suke !
dan nangis lagi :')

awak jeles tgk shahrul (gambar budak laki tadi) dgn saya berjumpe . awak marah dan awak salah faham .
dia nk jumpe saya sbb die nk mintak maaf dekat saya dan awak kalau dia ade sakitkan hati kita :)

saya tak pernah terfikir yg kite akan gaduh perkara yg mcm nie xD
tapi saya kena amek serius sbb saya keseorangan :(
saya tak sangka awak akan jeles , marah dan sedih kerana saya :')
terharu :)


saya jugak ingat masa birthday party saya awak bagi satu teddybear kecil warne hijau ..
saya sangkutkan dekat wallet saya ..

pada satu hari , teddybear tu hilang :O
saya nangis2 masuk kelas bagytahu awak .. :"(
awak cakap

carik sampai jumpe ! kalau takkkk ,,
kite putus kawan !

saya takut dan saya lagi nangis dan lari keluar carik benda tu :')
tapi , saya tak dapat jumpe ..
saya masuk kelas bagytahu awak dan nangis lagi ..
saya tertidur mase nangis tutup muka tu ..
tiba2 awak goncangkan saya dan cakap sambil bagi sesuatu ..

nah , amek nie ! dah ! benti nangis ! burukk ! -,-

rupa rupa nye , awak bagi satu lagi cume bentuk die lain sikit dan warne die oren :DD
comel kan?

awak kate ,jangan hilangkan lagi :)

saya lompat sambil ckp dekat syawal

syawal ! aku ade teddy baru ! aisya bagi ! yayyy ! kau ade ? :p

dalam longhat cina , syawal ckp :

aiyaa , ini budak ! dah dapat teddy baru , baru nk benti nangis ka ? ish3 , suka lah tu ? kecoh :3

haha syawal jeles :p

hehehe

teddy tu , hari ni saya mekap die sikit !
tengok ye ? ^_^

sebelum mekap

selepas mekap :(

cik jamilah , name awak terbocor pulak :p
hehe

saya bagi teddy ni , kawan baru biar dia tk keseorangan mcm saya :')

okay tak ? ^_^

hee , well .. maybe just that i want to say to you :')


okay ! for all the readers , CIK JAMILAH yg saya sebutkan dari tadi ialah






AISYA SYAKIREEN BT ZAMRI :)
my bestie :)

she's cute right ? :'D
ayu gituu :p

the last note for you AISYA ,


MAY YOU HAPPY WITH YOUR NEW FRIENDS BUT I BETTER LIKE IF WE START OVER AGAIN OUR FRIENDSHIP :')
CUTE RIGHT YOUR NEW FRIEND ? :D





bye :')

No comments:

Post a Comment