Tuesday, August 02, 2011

single mingle

allow ! :D
okay , selasa minggu lepas pada tarikh 26/07/2011
alhamdulillah dah tiga bulan kitorang kapel :")
itulah yg paling bahagia

tapi malangnye keesokan hari , tarikh 27/07/2011
ade something wrong :(
dapat tahu mcm die dah brubah and dapat tahu daripada adek angkat aku dan namanye tidak dapat disebut kerana i dont want anything happen to her :)
dapat tahu dari die yg shahrul maybe curang but die pon tk pasti ..
die suruh aku check sendiri ..

and biler aku dah check sendiri ..

ye , memang die curang :"(
siap ckp miss u lah , cyg lah and everything :(
mlm tu tidur kol 3 tepat :p
cause tkley tidur ..
biler dah penat ckp sorang2 , tertidur :3
sblm tidur tu , on lah kejap fb semata mata nk salin CHATTING DIORANG YG SWEET to :')
esok nye g skolah ramai ckp ,

myra , asal kau nanges ?

ade yg ckp

oiyy ! mate die dah boleh merah mcm tu , conpem menangis xD

yg tu , gerenti lah ayat si AZREEN :3
hahah

yeahh , diorang ni tahu2 je :p
haha yelah , mate dah sepet and bengkak ^^
hahahah petang tu sblm nk balik skolah , dekat makmal sains ..
sempat tulis surat for him :')

yg tkley blah , yo yok or je tulis kat luar surat tu dari
SECRET ADMIER
tapi kat dlm , boleh plak lupe dah ade tandatangan aku !
hahahaha xD
bangla !

keesokan paginye pada hari khamis , 28/07/2011
call die gune phone rumah ..
die tk ckp pon yg handphone die dah ade battery balik :[
sbb sblm nie , call die tk dapat sbb die ckp charger phone die tertinggal kat rumah abg ipar die ..
belum bagi salam , die dah ckp

asal tulis mcm tu ?
asal tanye mcm tu ?
betul ke ma nk clash ?
nape nk clash ?
nape buat pa mcm nie ?
pa nun balqis tkde pape la ..
cyqa tu kawan kelas je ..

banyak pulak tanye die nie :3
satu2 lah bang oii :p
dah nanges2 , die tutup !
RUDE betul lah hang ni :3

die ckp tk tahan nk nanges ..
g skolah , hazeeq (his bestie) bagi surat ..
mcm2 lah die tulis ..
then mlm tu , dah sure kitorang clash cause kwn2 ckp die nie
bangang la , bangsat la , babun la ,
yg paling geram , si AISYA my gulfie right now :p
petang tu , die ade PJ and kitorang kena g bengkel nk buat projek kayu ..
bertembung ngun die ..
aisya maki hamun habes habesan lah !
haha kejam gak awek aku nie :3
tapi dlm kejam2 die buat mcm tu ..
ade baiknye ..
die tk suke kawan die ni dlm kesakitan ..
die siap mengeshorkan lelaki seperti NAZREEN utk kapel nun aku :3
die dah ckp awal2 dah tanpa pengetahuan aku !
die ckp kat nazreen ,

kau kena janji jgn sakitkan hati myra ! aku tknk die sakit lagi ! aku sayang myra ! aku tak suke tgk die sedih2 ! kalau kau nk rase mcm mane aku maki si shahrul tu , kau try lah sakitkan hati myra !

HAHAHA , lawak kan aisya nie !
dah ckp awal2 dah !
smlm lah die ckp nun nazreen !
hari ni , selasa 02/08/2011 die bagitahu aku yg aku dgn nazreen dah kapel :3
bangla betol ! :p
hahaha
aisya ask me to forget bout shahrul but maybe tk semudah yg kau rase :)
die lelaki kedua yg paling baik :)
*tapi kalau die baik,die tkkan curang ngun kau !
itulah jawapan aisya kalau aku ckp depan2 nun die skunk xD
hahaha

alrite lah , maybe just wanna say that :')
apa apa pon , selamat berpuasa kepada umat islam :)
semoga anda dapat puasa penuh tahun ini dan tahun2 yg seterusnye :)
AMIN ..

No comments:

Post a Comment