Monday, August 08, 2011

yahoo

hello ! :D

okay ! seriously , im totally happy today :D
hahaha cause what ?

because ...

AKU DAH BERDAMAI BERSAMA AISYA :)

yahoooo ! :DD
yabedabedoo :p
hahaha

tadi kat skolah .. baru je duduk , ayien ckp

weyy my ! tadi aisya carik kau ! :O

omg .. hahh :p
hahah

dgr tu je dah meriahkan jantungku :D
apatah lagi nk jumpe !
haha

mase nk beratur tu , tibatiba nmpk aisya g kat ayien .. die keluar kan satu gambar .. tgk2 , gambar aku nun die yg pernah jadi DP facebooking kitorang :)

hehe , sedikit kabur dan gmbr first .. terpotong sedikit kepala :)

haha belakang tu , die tulis ..
hehe , sweet kan kitorang ? :D

haha gambar tu , aisya print kan dua and sorang satu :)
belakang die punye gambar pon , saya tulis something gak :)
ade lah same mcm ayat die :)

hehe , pasto .. mase nk buat projek kayu , die ajak teman amek kayu dekat bilik jahitan .. kotak tu berat .. nk kena bawak g bengkel -,-'
then , tgh jalan tu masing2 pandang and tersengih sengih and tergelak gelak :D
tiba2 , aisya cakap perkataan yg paling saya suke :)

gedik lah kau ! :D

haha yup ! she always say like that but its the truth :)
hee :p
aku mengaku diri aku gedik :D
bangga bangga :)

haha maybe just that about aisya :')

okay about another one !

imissmyfwen :'(

AFIFAH :')
HAHA , she's beautiful right ? :)

yeahh :D

die dah pindah dekat johor :(
sebab die cakap

suka hati aku lah nk pindah mane2 :p
hahaha

she's cute too :)

maybe just that about her :D

another one !
hehe

i've got new haircut :D
like this

tomboy right ? :p


hensem right ? :p

kegedikan right ? :)

hee :p
i loikkee :)

haha , k lah !
myra on sonyap sonyap jo ni hah ! :p

KBAII :)

No comments:

Post a Comment