Tuesday, September 27, 2011

awak awk :'>

asalammualaikum.
hari ini tak tahulah mood okay atau tidak :'>
maybe separuh ya dan separuh tidak. 
okay. you can begin the story. 

awak awak, awak beruntung dapat kawan banyak.
awak awak, awak beruntung dapat perhatian.
awak awak, awak beruntung awak cantik. semua orang nak kawa dengan awak.
awak awak, awak beruntung comel. semua nak rapat dengan awak.
awak awak, awak baik. semua orang nak kenal awak.
awak awak, awak lemah lembut. semua orang nak bercakap dengan awak.

awak awak, awak beruntung :'>

bila awak nangis, semua orang pergi dekat awak peluk awak dan tanya kenapa.
kenapa awak diam? 
kenapa awak membisu?
kenapa awak tak bersuara?
kenapa awak marah-2 diorang sedangkan mereka sedang berbuat baik dekat awak?
saya yang patut disalahkan. 
jangan lah buat macam tu dekat diorang.
diorang tak bersalah.
kenapa awak tak cerita kat semua orang yang saya yang buat awak menangis?
sebab awak baik. 
sebab tu semua orang beri perhatian dekat awak. :'>

bila awak sedih, semua orang datang nak tolong selesaikan masalah awak.
kenapa awak taknak bagitahu diorang?
kenapa awak diam?
kenapa awak membisu?
kenapa awak tak bersuara?
kenapa awak tengking-2 diorang?
awak, diorang tak salah. 
kesian diorang.
diorang cuma nak tolong awak.
kalau awak buat macam tu, nanti diorang pergi tinggalkan awak. 
nanti awak tambah sedih.
nanti awak menangis lagi.


awak, kalau boleh...

saya taknak setitik air mata awak jatuh.
saya taknak awak bersedih.
saya taknak awak muram.
saya taknak awak marah-2 kawan-2 awak.
saya taknak awak kesepian.

tapi malang.
sebaliknya yang terjadi.

saya membuat awak menitiskan air mata.
saya membuat awak sedih.
saya membuat awak muram.
saya buat awak marah-2.
saya tinggalkan awak.
:'>

maafkan saya awak.

kalau boleh, saya nak awak kembali kepada kawan-2 lama awak.
saya taknak awak rapat dengan saya.
saya bukan taknak kawan dengan awak cuma

sata takut.

saya buat awak nangis.
saya buat awak sakit hati.
saya buat awak sedih.
saya buat awak muam dihari yang indah.

maafkan saya awak.

saya tak boleh jadi seperti dia yang awak nak.
saya tak sempurna macam dia yang awak nak.
saya bukan dia.

maafkan saya awak.

saya hanya boleh menjaga awak dari jauh.

maafkan saya. 



ini muka awak kalau awak marah.
kalau awak sakit hati.
tapi awak tetap comel.
awak tetap dihati saya.



tapi, saya lebih suka kalau awak senyum macam gambar yang ketiga tu,
COMEL.
MANIS.
AYU.

saya lebih suka awak senyum. tapi kalau boleh, saya taknak awak SENYUM PALSU macam dalam gambar tu :p

saya tahu lah.
hehehe

saya minta maaf sekali lagi.

saya tahu saya yang patut minta maaf tapi awak tahukan yang saya ni pemalu :p
huhuhu.

saya harap awak jangan rapat sangat dengan saya.
saya taknak lukakan hati awak lagi dan saya tahu bagi awak,

saya pengganti dia setelah kepergian dia tapi saya bukan pilihan yang tepat.
saya tak layak.
saya selalu buat awak nangis.
saya selalu buat awak marah.
saya selalu buat awaksakit hati.
saya selalu buat awak muram.

saya tak layak.
maafkan saya. :'>

baii <3

No comments:

Post a Comment