Sunday, September 18, 2011

diorang , saya punya :D

hello semua orang :)
hari ni saya tak pergi sekola sebab saya penat baru balik dari ipoh and pening and demam and batuk2 and macam macam and lah! :p
hehehe 

jadi tujuan nak cerita kat blog hari ni tak tahu apa patut dibuat. so ambil la tajuk 

DIORANG , SAYA PUNYA :D

hahaha lol punya tajuk kan?

LOL bermaksud,

LAUGH OUT LOUD
dan juga 
LOTS OF LOVE :)

hahaha gatal saya ni :p

so, 
INI NAMA NYA 
AISYA SYAKIREEN.
DIA SUKA WARNA PINK :)

INI GAMBAR SAYA BERSAMA AISYA.

MUNGKIN ANDA MASIH INGAT GAMBAR INI DAN DI ATAS TADI :)

AISYA ni jenis periang, baik, lemah lembut dan jujur :)
saya suka berkawan dengan dia. dia jugak pandai tapi akhir2 ni, dia stress sedikit dan itu membuatkan dia murung :( 

aisya, kalau awak baca ni. 
TOLONG KEMBALI SEPERTI DAHULU :'>
BUANG YANG KERUH, AMBIL YANG JERNIH :>

okay, orang yang kedua yang selalu bersama saya dari dulu sampai sekarang :)
YUSRAH BINTI YUSUF :)
dia suka warna hitam, putih dan merah.

ini gambar saya bersama yusrah :)

YUSRAH, periang, suka buat orang ketawa, sentiasa ada bersama, setia mendengar, buat bodoh kalau saya selalu buat dia sakit hati :)
tehee :D

INI AZREEN SAFRINA BINTI AZIZAN :)
hahaha

ni saya bersama azreen :)

AZREEN, PERIANG, BAIK, TOMBOY, BABY MILO, KEREK :D
hahaha 

ni namanye SARAH ADIBA :)

ni gambar saya bersama sarah :)

SARAH yang suka buat lawak, gelak tak berhenti, tak selalu tunjuk moody dia, baik, setia :)

ni nama dia AFIFAH :'>

AFIFAH ni dah pindah. sorry takde gambar saya bersama dia. dia jenis pendiam sikit dan ganas :p
dia comel :) dia pandai :)


ini AZILA AIDA :)




ni gambar saya bersama dia :)

nama dia AMIRAH HATTA :)

 ni gambar saya bersama dia, MY BABYBOO :D

AMIRAH ni dipanggil my twins :) twins saya. dia periang. comel. setia. dan tembab :p


nama dia NUR HIDAYAH :)

HIDAYAH ni periang, penyayang, comel dan baik :)
saya sayang adik saya ni :D




ini nama nya HASBI dan DAYYA :)
mereka adik angkat saya yang rapat sekarang.
saya sayang mereka.
periang, comel, cantik, baik :)


 hasbi :)

 dayya :)


ini buchuk saya, NAZREEN NASARUDDIN :)

sentiasa bersama saya :) <3

 patung ini memberitahu 
<3 HANYA UNTUK AWAK <3


dan saya sentiasa memikirkan kamu semua :D

hehehe maybe just that. layan k pop dekat astro hitz :)
doddles :p

No comments:

Post a Comment