Friday, September 23, 2011

jealous -,-'

hello :>
tak tahu lah sama ada masih ada ke tidak orang yang membaca saya punya blog :>
hehehe
yelah. blog saya bukan nya terkenal macam 
my OH JAMILAH punya :>
mulai sekarang, saya takkan panggil dia OH JAMILAH sebab dia tukar nama iaitu,
AISYA ZAMRI :)

okay. berkenaan dengan tajuk blog hari ni, 
JEALOUS.
tak tahu kenapa jelous.
maybe sebab pasangan ini
AZLAN 

AMIRAH

DOUBLE `A'



ye. mereka tersangat sweet. :'>
hee. mereka dah 8 bulan lebih tak silap. 
mereka tidak dapat dipisahkan.
mereka sentiasa bersama.
mereka sayang satu sama lain.
mereka sangat sweet :'>

ya allah. ya allah. ya allah.
heheh *ayat aisya.

berkenaan dengan aisya pula,
dia sangat beruntung.
walaupun dia kehilangan sesuatu, tetapi masih ada yang baru :'>

aisya, saya tahu kamu taknak terburu-buru. tapi ianya untuk kebaikan dan kebahagiaan kamu juga. kami semua disini tidak ingin melihat kamu menangis lagi dan kesedihan lagi dan kesorangan lagi. bagi kami, walaupun kami rasa kami sentiasa bersama awak, dan membahagiakan awak tapi kami tahu, sebenarnya perasaan awak tidak seperti yang kami jangka. perasaan awak terasa jauh berbeza. kami perlukan senyuman awak dan gelak tawa awak untuk menceriakan hari-hari kami dan hari-hari awak juga. kami minta awak jangan bersedih lagi. :'>


okay. stop cerita semua tu. tadi malu facetoface dengan dia. luahkan hati dekat dia. ini semua gara-gara AZLAN PA 20sen saya :p hahahahahha 
itu gaji dia untuk setiap bulan. dia baik dengan saya. sepertimana awek dia. hehehe 
harap korang kekal. 
amin.
lepas dah fectoface dengan dia, dia pandang je then ketawakan saya -,-'
terus tumbuk dia dan cubit dia. dia kata 
`dah tu, takkan nak nangis?'
haishh ! mestilah. awak kenalah terharu saya luahkan -,-'
penat dan buat malu je taw :p

balik sekolah je sepatutnya awak kena baling tepung sebab semalam birthday awak :>
tapi awak cabut lari naik kereta mak awak jadi tak pasal-pasal saya yang kena baling tepung oleh azlan -,-'
kiranya saya pengganti awak lah ni? :3
kurang hasam :>
hahahaha

and untuk amirah hatta , HAPPY BIRTHDAY SAYANG. :D
heheheh bestkan kena baling tepung :p

ok.baii.


No comments:

Post a Comment