Friday, September 30, 2011

saya bertuah awak muncul dalam hidup saya :'>

asalammualaikum
okay. hari rabu, bergaduh dengan nazreen -,-'
rupa-rupanya, susah jugak nak pujuk dia ni. haishh.
bergaduh dengan dia sebab dia salah faham tentang 
fake relationship 
aku dekat facebook. aku pon satu ngokk sebab tak cerita kat dia awal-2 :3
bodoii la.
huhuhuhu
memang gaduh paling teruk la, wa cakap sama lu.
depan khalayak ramai terpekik pekik. terjerit jerit.

WOII ! GI MATI LAH KAU ! BLAH LA ! GI LAH CARIK AWEK LEN !

hahahaa itulah salah satu ayat yang aku jerit dekat dia di khalayak ramai. dia pon tergamam tapi ade time jugak dia balas balik apa yang aku cakap. boleh tahan gak ayat dia. hohoho 

yang aku terpekik pekik dekat dia g mati lah , tu semua, memang lah dalam keadaan marah tapi dalam marah-2 itu, ada sayang :p
yelahh ! dalam kelas, nangis 2, 3 kali. 
hahaha 

balik tu, pergilah mintak maaf dekat dia.
tapi sebelum balik, kalau boleh nak tanya semua kawan yang 

AKU PERLU TAK MINTAK MAAF DEKAT DIA? KE NAK TUNGGU DIA MINTAK MAAF HAH?

kebanyakan kawan cakap, 
tunggulah dia mintak maaf.
:)

hahaha tapi balik, aku yang pergi mintak maaf. tak sampai hati pulak. hehehe
yelahh, makwe yang sayangkan pakwe dia :p
*menyampah !

balik tu yang takley blah ! taikk tol. dia kenakan aku. -,-'
dia kata saje je nak kenakan ayang.
nak tengok ayang sayang biy ke tak. ^_^

kau giler aku tak sayang kau? mestilah aku sayang kau! kau ni merepek lah yunk :)

and hari ni, dia baik sangat dengan aku :'>
*terharu lah biy :p

dia sentiasa mengawasi aku. dia berkepit dengan aku je hari ni. entah apa pasal lah dengan mamat ni :p hahaha 

AKU SAYANG NAZREEN AKU <3 :'>

No comments:

Post a Comment