Tuesday, October 04, 2011

lalalala ~

hello !
bosan nak mati kalau ada cuti yang tak boleh hang out :D
aku nak hang weyhh . tolong lah . aku boleh mati kebosanan dalam rumah ni . hari dengar radio yang sama , cerita yang sama . blah blah blah ~ 
bosan bosan bosan . 
sape yang baca blog aku ni pon mesti bosan :p
hohoho 

apa nak  buat hah ? nak text dengan dia , kadang-2 macam taknak layan . kadang-2 takde kredit . hmm lagi lah bosan . 
saya faham . yelah , awak kan kerja setiap hari . mestilah awak penat kan ? :')
saya nak urut awak poyo taknak kasi saya urut awak . -,-' 
tapi hari ni awak amik cuti . awak pergi rumah anak tajul :p


awak-2 , sekarang tengah hujan . kalau boleh , jangan lah main hujan kat rumah syed tu . nanti demam . cian awak :( hujan semakin lebat , awak jangan keluar dari rumah syed tu taw . dok je dalam rumah tu . :')

saya sayang awak .

stop about that ! :D

aku rindu kawan-2 aku . 

*aisya
*jiela
*mirah 
*sarah
*ayien
*yusrah 
*afifah

rindu sangat-2 kat engkau orang :'(


okay . sekarang hujan so astro takleh bukak and radio aku pon sekat-2 . cam taik lah kan -,-'

k aku bosan.

kbaii

No comments:

Post a Comment