Thursday, November 17, 2011

aduhh -,-

hey ya :)
tadi pergi sekolah amik duit rm100 dah settle
happy gila bila dengan kawan kawan tadi :)
terutama bila dapat jumpa azreen, suka sepak dia :p
sian dia asyik kena buli.

jiela pulak, 
dah elok dah lepas saya pelok dia :D
hahahah terus asyik gelak lepas tu :)
sayg kau stainsteel <3

aisya ? 
hahaha jangan tanya lah kann.
menjerit jerit nampak dia.
mula mula tengah borak dengan mirah and azreen, tiba tiba nampak aisya jalan nk masuk sekolah. 
berdiri, lari dekat dia, pelok dia terus ! :D
saya sayg awak 
semoga awak cepat sembuh ye sayg ? :')

okay !

aku tak suka keadaan sekarang.
jadi macam dulu.
dada aku sakit sangat :'(
sumpah takleh nafas aku tadi 
aku taknak jadi mcm dulu.
hmm



cik badan tough saya jahat :p
hahah 
mengejek orang tak henti henti :p
hahaha 
thanks sebab selalu ada dengan saya :)
sayo sayee awak sangat sangat :D
hahahaha


kbaii -,-

No comments:

Post a Comment