Sunday, November 27, 2011

bahagia nye hidup ku :)

hey hey :D
hahaha hari paling indah dalam hidup aku 

sabtu, 26.11.2011
mulamula mak ajak jalanjalan dekat bangsar village. memang best lah! on the way nak pergi sana, satu family main balas balas pantun yang bengong bengong gitu -,- hahaha mak lah yang paling lawak xD 

malam tu, sampai jugak jumpa boyfie kita ^^
hahaha mulamula tu, diam je. senyap. bunyi cengkerik je. hahaha lepastu jalan nak pergi ke rumah dia tapi berhenti sebentar, lepak. dah start cakap sikitsikit. haha then pergi taman, dia tarik, pegang tangan aku :) kemudian, dia lepaskan. dia duduk atas terowong, saya berdiri depan dia. borakborak. dia pegang tangan  aku, kadang2 cubit pipi, kadang2 cubit dagu aku :) lepastu, dia letak tangan aku dekat peha dia, dia letak tangan dia kat siku aku. aww <3 sweet kan? hahaha 


akhirnya, ruang di celah tangan saya telah penuh oleh awak,
ZAHIRUL ASHRAF :)

lepastu, aku lepak dengan cousin aku. dia balik rumah kejap. dah beberapa minit berlalu, dia duduk kat dalam terowong, aku pergilah sebelah dia. dia tarik tangan aku, bila aku pandang dia, dia kiss aku :) kadang2 , dia cubit pipi aku. haha cousin aku, JELESSS! hahaha. pastu, angah datang. dia buat something dalam terowong yang aku tak suka. pastu kan, boyfie kita kipaskan kita :D sweet kan ? hahah then, kita kiss dia :p hahaha dia suka cakap memey ^^
saya tidur atas bahu awak mcm tu, awak kata
romantik sangat :p
hahaha


tepat pukul 12, dia cakap..

time kita kenal dulu :')
sweet gituu. hahaha

sampai 12:15, kitorang kena balik.
pegang tangan, dia kiss kita, kita kiss dia ^^
hahaha

then, semua balik.

ok,
AKU SAYANG DIA.
SIAPA AMIK DIA, AKU BUNUH KORANG TERUS.
FAHAM? ^_^



kbaii

2 comments:

  1. eleh....mula2 mlu2 kucing...suh g tmn xnk.....nk tggu org dtg bru nk pg...ish3....thniah bub korang dpt jgk date kt tmn.....hrp korunk kekal abadi....
    (*___^)

    ReplyDelete