Tuesday, November 15, 2011

blah blah and blah :)

hey u'olls.

tak bosan ke cuti ni? saya bosan. nanti minggu depan nak pergi alamanda. siapa nak join? semua saya rancangkan, tapi bayaran nye tanggung sendiri ye? trimas :D

lepas je pergi alamanda, nak pergi shah alam duduk dengan nenek jaga kedai runcit :)
nak dapat gaji, simpan duit. nak belikan something untuk someone yang saya sayang :)
hohoho.

first time jumpa, kenal, bercakap tu yang lawak. 
hahahahahaha
korang tak tahu pape kan? :/

takpe.


biar aku sorang yang tahu. hahahahahhaha
lawak betul. *suka hati korang lah nak panggil aku gila ke apa :)

dia baik. dia hensem. dia comel.
hahaha gatal anak azwan ni.

time tu aku just pandang dia je then kawan cousin aku nampak. budak tu, cousin kepada kawan cousin aku tu. *buat2 paham.
cousin kepada budak yg aku ushar tu, nama dia KIMI.
nama samaran. harap maklum.
kimi cakap, pergilah tegur dia.
aku pon pandang lah slight dekat kimi. cakap, 
KAU CABAR AKU KE? :/
hahahaha *aku kan pantang dicabar :p
kimi cakap, KALAU KAU BERANI LA.
aku pon pergilah tegur budak tu. 
sebenarnya dia bukan budak, dia dua tahun lebih tua dari aku. hehe.
bagi dia gula2 sama yg aku tengah makan dalam mulut. dia pon amik. dia cakap, 

kau letak racun ke?

-,-
dalam hati aku,
TAIKNYE MAMAT. ADA KE PATUT AKU LETAK RACUN DALAM TU? TAKKAN AKU NAK BUNUH LAKI HENSEM MCM NI. 
hahahaha bodoh2 je kan? 

aku pon jawab, 
mana adalah. :)

pastu bual2 lah sampai pukul 12 malam lebih dekat taman. cousin2 aku, ada yang sembang2, ada yg naik motor besar paksu aku. ada yg main buaian.

memang best lah kenal dengan dia. dia satu kampong dengan aku. kat kelantan.
dia panggil, KAY BEE :D
Kota Bharu :)
comel kalau dia cakap kelantan.
*walaupon aku tak faham.
hahahaha

dah lah. lupakan pasal tu.

sekarang, cerita sedih pulak :(

AISYA SYAKIREEN BINTI ZAMRI

akan pergi tinggalkan saya.

dia akan pergi ke austrey buat sementara waktu kerana ada hal yang tersangat penting.
kemudian, dia akan tinggalkan saya untuk selama lamanya.
dia akan pergi ke kedah.
bersekolah disana,
mencari kawan baru disana,
duduk disana,
makan disana,
tidur disana
dan semua nya disana.

AISYA, janganlah pindah.
janganlah pergi.
kalau awak pergi, saya rindu awak. kami rindu awak. saya, mirah, jiela, alan, sarah, ayien, yusrah, kak anis dan kami semua disini akan rindukan awak.

kalau awak pergi,

siapa nak duduk sebelah saya?
siapa nak gelak dengan saya?
siapa nak buat lawak dengan saya?
siapa nak teman saya berdiri dalam kelas kalau kena marah?
siapa nak pergi bilik guru dengan saya?
siapa nak naik ke kelas sama2 dengan saya?

awak, nanti takde sesiapa dah nak main CONTRACT PERCAKAPAN SEHARI dengan saya :'(
kalau ada awak mcm sebelum ni,
hari ni, kita speaking.
esok, kita panggil awak saya.
lusa, panggil u i.

kalau awak takde jugak, siapa nak main surat2 dengan saya?
siapa nak main posmen2 dengan saya?
siapa nak bergosip dengan saya?
siapa nak makan satu meja dengan saya?
kalau awak pergi jugak, saya nak awak tahu dan sentiasa ingat yang
I WILL ALWAYS








I LOVE U,
AISYA SYAKIREEN BINTI ZAMRI
(inspector mariam)

properties of,
MYRA 






No comments:

Post a Comment