Sunday, November 20, 2011

my saham , going down today -,-

hello hello hello 

hari sabtu, 19.11.2011
hari yang bosan sedikit sebab ayah kerja petang jadi takboleh pergi pantai dalam jumpa cik badan tough :(
mak kata, jumpa minggu depan lah pulak. hmm lambatlah nak tunggu minggu depan! tak pasalpasal cik badan tough balik kelantan :'(
rindu dia sangatsangat 
dan malam tu, gaduh dengan dia. mulamula dia marah, sabar je. dah lah tengah pening. mak ajak jalanjalan dalam hujan. pastu dia nak berbaik, gunakan cerita pasal minggu depan. aku dah nak start nangis dalam hujan tu. yang sekeliling aku ramai orang. tunggu masuk kereta je, terus nangis. bila dah sampai tengahtengah malam, lewat pagi je dah elok. thanks :')

hari ahad, 20.11.2011
pagipagi pukul 4 pagi kena bangun, mandi. air sejuk, takyah tanya lah kan -,-
siapsiap pergi cameron highlands sebab mak nak pujuk saya. haha jyeahh. saya merajuk sebab tak dapat pergi pantai dalam. sampai sana, mulamula happy tapi elok tengah jalanjalan, rasa nak nangis. tengok akak and abang ada yg dating -,- *pantang betul kalau aku ada org dating depan aku time aku tak dpat
sabar jelah. nasib baik ada budakbudak comel kat sana. main sekejap dengan diorang. pastu pergi butterfly farm. banyak ramarama yang cantik :) lepastu petang pergi gua tempurung. cantik sangat dalam gua tu :D batubatu yg semula jadi terbentuk :') malam tu kena sabar lagi sebab mak bawak g shah alam. pergi rumah nenek belah ayah -,- ajak g pantai dalam taknak ! sabar jelah 

hari isnin(hari ni), 21.11.2011
elok bangun pagi, rasa nak nangis pon ada sebab aku mimpi dia tinggalkan aku :'(
aku bagitahu dia, dia selamatkan mood aku :')
dia cakap, mimpi je. bukannya betul. ok. aku try sabar time tu sebab aku pon malas nak ingat :)
lepastu dia cerita pasal mimpi dia ^_^ haha lawak mimpi dia. tapi malangnye, sekali lagi dia ingatkan aku pasal minggu depan. sumpah aku nangis lagi :'( aku taknak ingat weyy. aku rindu kau. aku nak sangat jumpa kau tapi dah kalau takde jodoh nak jumpa, nak buat mcm mana :') mcm yuliy cakap, kalau ada jodoh, mesti jumpa punya :D katakata yuliy berikan semangat dekat aku.

THANKS YULIYY. aku sayang kau :)

p/s : cik badan tough jgn jeles :p heheh

k lah, got to go. boboii :)

No comments:

Post a Comment