Friday, December 23, 2011

awak, saya sayang awak :')

helloooo :)

sekarang pukul 2:14 pagi :) saya tak tidor lagi, sebab teringat awak dari tadi :D
hahaha berpantun pulak :P

awak, saya rasa bersalah sangat sebab selalu tuduh awak :'(
tapi tadi saya baru dapat tahu kesetiaan awak dari ammr :')
saya menangis baca mesej yang dia hantar :')
saya bukan nangis sebab sakit hati ke apa. tu awak tak kasi
tapi ni,
saya nangis sebab terharu dan gembira :')

saya ngadu dekat ammr yang awak dah berubah.
kalau dulu awak nk tidur, saya call dan bila time kite dah nk tutup, saya suruh awak pergy tidur.
dulu, awak selalu cakap

taknak. pa nak tidur dengan ma.

tapi sekarang,
awak terus cakap, 

okbyee

pastu ammr cakap, phone awak jatuh bawah katil. tadi dia nk angkat kan tapi saya dah tutup. dia tengok orang yang call, MUMMY :') ammr mulamula ingat siapa. tapi tengok nombor, nombor saya :')

mulamula saya tak pecaye. tapi ammr cakap betul. ammr cakap, mulamula sayang, then mama, then mummy. kejap ag ape tak tau. hahaha

saya terharu awak :')
ammr cakap, awak tulis 
MUMMY D :')
(mummy danish)
hahaha 

pastu saya tanye, awak pakai lagy ke cincin saya?
ammr kata,

cincin? selalu ada dekat jari manis dia :')
saya nangis lagy :')
ammr cakap, awak pakai belah kiri, warna silver. warna tu lah saya bagi dekat awak :')

ammr ada cakap lagy yg awak tidur pakai cincin tu jugak , tak pernah tanggal. tadi awk bukak kejap sebab jari awak pucat sebab lama sangat tak bukak :'(
saya nangis lagi.

saya tak sangka sampai mcm tu sekali :')

saya suruh ammr bukakan nanty tapi ammr cakap, kalau bukak, nanty awak pakai balik :')

saya taknak awak bahayakan diri awak :')

saya sayang awak, ZAHIRUL ASHRAF BIN ZAILANI <3

No comments:

Post a Comment