Monday, December 26, 2011

tiba masanya...

hey stalker :D
hahahaha

sekarang pukul 1:57 pagi :)

sorry to my husband because me pee you :P
*saya k***c*** awak :)
means TIPU 

sebab saya belum tidur.

takleh tidur dan saya taknak ganggu awak yang tengah tidur :)
awak awak, saya rindu awak sangat sangat lah :)
awak awak, awak saya punya tau :)
awak awak, saya sayang awak :)
awak awak, saya taknak kehilangan awak :)

ZAHIRUL ASHRAF BIN ZAILANI <3




NEXT CHAPTER
*topik yang betul :D

sekolah dah nak mula :)
dan aku tak sabarsabar cause nak jumpa kawankawan aku :)
korang pon mesti tak sabarsabar kan?
lagypon bosan dok rumah. nanty duit asyik melayang je sebab asyik hang :P
betol tak? hahaha
tapi AISYA dah nak pindah :'(
hari khamis ni jumpa dekat mid, hang sama dia for the last :')
im gonna miss you.

nanty sekolah, mesti kita rindu husband kita. susah sikit nak contact. contact pon 2minggu sekali sebab dia duduk asrama :) yang takboleh bawak handphone -,-
geram! hehehe 
tapi dia dah janji dengan kita akan call kita setiap malam ^_^
so, bateri phone kenalah penuh setiap hari :D
hahaha

hmm bosan lah. 

heyhey awak ! kita baru EDIT BLOG :D 
cantik tak :D
hahaha

kbaii <3 
goo mornin :)



No comments:

Post a Comment