Wednesday, March 14, 2012

terima kasih kawan :)


Yee, perempuan ini yang selama ni saya jaguh-2 kan.
Yee, perempuan ini yang selama ni saya percayakan.
Yee, perempuan ini yang saya ceriakan hari-2 dia.
Yee, perempuan ini juga yang jadikan saya peneman kala dia sedih.

Tapi malangnya,
Saya terlampau bodoh mempercayai kata-2 dia. Mempercayai lakonan dia selama ini. Mempercayai sifat penyayang, baik hati, lemah lembut dan tidak memburukkan kawan dia sendiri.

Sebelum ni, kau carik gaduh dengan Azila Aida, kau tak babitkan nama aku. K, aku sabar. Yelah, kau malukan Azila. Azila tuh kawan baik aku jugak mcm kau. Disebabkan kau tak petik nama aku, aku pon diam dan try taknak fikir bukan-2 pasal kau mcm tuh dan mcm nih. Tapi sekarang bila dah kena batang hidung aku sendiri, mana boleh sabar dah kan? :)

Aku cuma manusia biasa. Yang cepat marah, bukan mcm kau! Yang penyabar.
Yang sopan santun, lemah lembut, baik budi pekerti!
#dalam nada tak ikhlas :P

So sekarang, kau dah puas malukan aku? Kau pergi cakap dekat Anees yg aku memang nak kenakan dia? Ye! Memang aku kenakan dia sebab kau! Aku kenakan dia sebab aku dah tak tahan tengok kau setiap hari nangis sebab perempuan tuh suka kacau hubungan kau dengan arwah, Faizal! Kau jugak yang suruh aku kenakan dia! Kau jugak yang bagi aku senarai apa yg Anees suka dan kau jugak yg bagi aku masa berapa lama untuk aku bagi Anees rasa apa yg kau dah rasa selama ni! Kau bagi aku masa 3 bulan untuk aku kenakan dia! Tepat 3 bulan, aku mesti tinggalkan dia! Tapi tak sampai 2 bulan, aku dah stop sebab aku kesian kan dia. Tapi aku tak pernah bagitahu kau sebab aku taknak kau kecewa dgn aku. Yelah, aku ingat kau anggap aku kawan baik, aku akan tolong kau buat apa yg kau suruh. 
Tapi sekarang? Wahhh! Bukan main lagi cerita kau dekat Anees tuh kan? :D

0kay, kalau kau nak malukan Azila aku boleh sabar sebab takde nama aku. Then tadi mula-2 Anees antar mesej ckp aku fitnah kau mcm-2. 0kay, aku sabar. Hal kecik kan? :)
Tapi lepas je dia cakap kau cakap aku ni SUKA TUKAR LAKI dan JADI LESBO, siapa yang berada kat tempat aku pon boleh rasa apa yang aku rasa wey :')

Bukan setakat kecik hati dan kecewa, tapi rasa gunung api dah meletup pon ada :'D
Beragak ar wey. Selama ni aku dah layan kau cukup baik dah wey. Tapi ni yang kau balas dekat aku? 
Hmm, terserah kau lah tapi sekali buat, dah takleh berpatah balik :D
Kepercayaan ni mcm KERTAS kau tahu tak?

TRUST IS LIKE A PAPER. ONCE IT'S CRUMPLED, IT CAN'T BE PERFECT 
AGAIN :')

Sorry dear, i have to delete all about you in my life. And i have to show my middle finger for you cause my heart is broken </3

godiee.

2 comments:

  1. i suka u punye blog myra.. kwn u ni yg nme aisya tu ke??

    ReplyDelete