Wednesday, April 11, 2012

baby please please please :')

Hello Readers :)

Today aku takde mood sangat sebab Eddy buat taik dengan aku . Dia kata , dia nak jumpa time balik tapi aku tunggu sampai pukul 2 , tak nampak langsung muka dia -_-
Aku betul-2 geram dengan dia ! Huhh ! Seriously perangai dia sekarang dah lain dohh :'( Aku taktahu nak mintak tolong siapa . Hmm , asal dia mcm ni wehh ? Aku nak dia yang dulu . Tolong jangan amik dia atau biy , jangan carik perempuan lain :'( Aku dah tak larat lah nak nangis setiap masa .

Eddy , mana kau bila aku perlukan kau sekarang ?
Mana kau bila aku nak luahkan apa yang terpendam dalam hati aku sekarang ?
Mana kau bila aku nak kau dengar cerita-2 aku ?
Mana kau bila aku rindukan kau ?

Ya allah , mana lah dia menghilang ? Aku taktahu nak cakap apa , nak buat apa , nak tunjuk reaksi aku dekat orang lain mcm mana . Hmm :'(

Kawan-2 aku , sorry lah kalau aku banyak nangis bila dengan korang . Sorry kalau aku menyusahkan korang atau aku ada buat korang sakit hati . Sorry kalau selama ni senyuman dan gelak ketawa aku cuma plastik bagi korang :')

Kbyee

No comments:

Post a Comment