Monday, April 16, 2012

Kita happy sangat awak :')

Hello Reader :)

This week, banyak miracle berlaku dipersekitaran aku. 0kay , Jiela dah berbaik semula dengan Mirah and Izzatie tetap berkawan dengan diorang. Sarah? Hewhew , she's not sadsad anymore and dia dah tak rasa terpinggir dah cause kami janji tidak akan meninggalkan someone dibelakang. We're FRIENDS <3 Azreen pulak , always happy go lucky :) Yusrah? Problem-2 -_- AHAHAHA! Puteri? Dah majuuu! AHAHA! Aku? Hehehe. Aku bahagia sangat dengan Muhammad Afiq Aimin :')

Tadi balik sekolah, jumpa Eddy <3 (Muhammad Afiq Aimin dan Eddy adalah orang yang sama, jangan pikir aku curang) Dia bahagiakan aku harini :') Walaupon harini aku tak panggil biy bby dengan dia but dia tetap panggil aku dgn panggilan tuh. Then time ex aku Capiq lalu, dia sengaja buat ex aku jeles :p Ahaha! Dia ada bisik, ILOVEYOU. Sumpah aku taknak tinggalkan kau dah. Sorry sebab sebelum ni, aku tuduh kau mcm-2 and buat relay aku single dekat fb tanpa pengetahuan kau. Aku janji, takkan buat lagi. Takkan tuduh kau mcm-2, takkan curang dengan kau. Kau pun dah tahu perangai aku and sorry kalau aku ada buat kau sedih ke apa tau, biy? ^^ Iloveyou no matter what happen. Dont want lose you. Wanna hold you tight <3

Please jangan kacau relay aku dengan dia okay? Aku sayang dia.
Amirah binti Hatta <3

Siti Azila Aida binti Baharuddin <3

Nur Sarah Adiba binti Rosdi <3

Yusrah binti Yusuf <3

Azreen Safrina binti Azizan <3

Muhammad Afiq Aimin <3 <3 <3
Thanks :)

No comments:

Post a Comment