Monday, April 30, 2012

Muhammad Afiq Aimin ,

Saya Nur Amyra sayang awak . Saya taknak kehilangan awak . Saya nak setia dengan awak . Kalau saya tak setia , tampar saya :D Saya bahagia sangat bila dengan awak sekarang . Saya beruntung sangat dapat awak . Saya bersyukur sebab saya dah jumpa putera idaman saya selama ni . Terima kasih kerana ada di dalam kehidupan saya dan membahagiakan saya . Sampaikan ramai kawankawan saya jeles dengan saya . Sampaikan diorang pon nak pakwe macam awak tapi saya tahu , awak SATU DALAM SERIBU <3 Terima kasih sebab sudah membuat saya tersenyum selama ni . Maafkan saya sebab dah 2 kali saya tinggalkan awak . Maafkan saya sebab asyik tuduh awak . Maafkan saya kalau saya selalu buat awak menangis . Apaapa pun , saya nak awak tahu bahawa ,

1 + 1 = 2 mata sentiasa merenungmu
12 + 12 = 24 jam memikirkanmu
3 + 4 = 7 hari merinduimu
1 + 11 = 12 bulan tersebut-sebut namamu
10 - 9 = 1 hati kecil berdoa agar kau tidak melupakanku <3

Tahu tak kenapa tuhan cipta ruang di antara jari kita ?
#Supaya suatu hari nanti seseorang yang di cipta untuk kita akan penuhkan ruang itu dengan memegang erat tangan kita dan orang itu adalah awak , EDDY <3

Mengenalimu satu keindahan , bergurau denganmu kebahagiaan , menyakitimu cuba ku elakkan , cuma satu pintaku , biarlah hubungan ini berkekalan berpanjangan <3

Sayang , esok 1 month kita bersama :') Thanks to god cause menyatukan biy dengan bby sampai sekarang . I love you more than words can say <3 muah muah :*

No comments:

Post a Comment