Friday, May 25, 2012

Kembali bersama :)

Huh woww ! :D
Harini memang memenatkan tetapi happy ending :)

Aku dah back together dengan Eddy. Aminnnnn. Aku sayang dia. Haish, baru satu hari break, couple balik. Aku kan tak boleh takde dia dalam hidup aku :p HAHAHA.

Lepastu kan korang, Sarah menangis tadi :'( Alolo, omey je dia nangis sampai merah mata -.- Hehe. Si Azreen ni, dia tak boleh pujuk sebab dia tak pandai pujuk perempuan! Haha, Yusrah pulak, Sarah taknak cakap dengan dia. Dah lah time tu aku tengah settle kan masalah Jiela dengan Ammar. Terpaksa aku serahkan masalah Jiela tu kat Amirah hatta and Mira Izzatie :) Aku pun pergi carik Diba, pujuk dia. Akhirnya, dia ketawa semula <3 Jiela ngun Ammar, broke up :'( Pity on them.

Eddy : Thanks sayang sebab terima bby balik. Ilebiuu for a thousand years <3

Azreen : Memang aku tak banyak nangis bila aku break dgn Eddy mcm aku nangis time aku break dgn Shafiq. Sebab air mata aku dah kering -_- Hehe , takde lah. Gurau je. Sebab aku tahu dia cinta aku dan kitorang akan bersama. And malam tu, aku dah nangis gila babi sampai tertidur :p Kau jugak tegur mata aku sembam pagi tadi! Haishh, cubit kau kang! Tambah ketot kang :D

Sarah : Takmao nangis2 dah :) Nanti tak omey. Cakap je dekat aku kalau kau ada masalah :)

Jiela : Im sorry sebab sebelum kita gaduh :') I love youu :*

Mirah and Izzatie : aku sayang korang :D

Me heart him <3

No comments:

Post a Comment