Thursday, May 24, 2012

Thanks sayang :')

Semuanya berakhir.

Tadi pagi dalam kelas, aku tak belajar. Aku amik masa belajar, dengar cadangan dari kawan-kawan kelas aku, dengar nasihat dari diorang macam mana nak lamar lelaki. Ye, aku nak lamar eddy. Aku nak luahkan perasaan kat dia balik tu biar dia tahu aku sayang dia, aku taknak kehilangan dia. Aku ada plan lagi yang aku nak ajak dia keluar dengan aku Khamis minggu depan time cuti. Aku nak belikan cincin untuk dia. Aku tak main-main pasal aku nak lamar dia. Tadi aku siapa bawak bunga ros 3 kuntum sebagai tanda yang akak aku ajar iaitu, I LOVE YOU. 3 perkataan itu untuk dia. Aku baru order dari Kak Bulat buat rantai nama Eddy nak kasi kat dia. Aku baru ingat esok aku nak snap gambar dengan dia. Tapi?

Aku buat semua tu supaya aku nak dia anggap aku lain dari yang lain. Aku tak pedulik apa orang kata. Yang penting, dia tahu perasaan aku terhadap dia.

Tapi semuanya hancur, musnah.

Aku dapat tahu dari kawan yang dia upah supaya jaga aku semasa dia takde kat sekolah DULU yang dia dah bosan dengan aku. Aku tak dapat tahan air mata time tu. Yusrah pelok aku. Lepas Yusrah, Mirah pujuk, aku terus buang bunga dan surat tu dalam longkang. Aku tak kuat. Aku sayang dia. Aku tak pernah benci dia. Tapi ini ke patut aku terima selepas apa yang aku rancang semua ni? Sumpah aku sedih gila babi. Aku taktahu nak cakap dekat siapa.

Btw, thanks Alan, Sufi, Fareez, Azmeer, Ayien, Yusrah semua sebab tolong doakan aku berjaya untuk lamar dia harini. Tapi semuanya hancur lah wehh :')

Aku sayang dia.
Muhammad Afiq Aimin <3

No comments:

Post a Comment