Thursday, August 02, 2012

Kosong kosong.

Now, aku dah takde rasa pape. Lepas break dengan Megat, aku mengaku:

-aku susah nak senyum.
-aku susah nak gelak.
-aku banyak termenung secara tiba-tiba.
-aku dah tak selalu tengok muka orang tu sambil senyum masa dia bercerita. kurang ajar namanye -_____-
-aku menangis tanpa sebab. tak kira kat mana.
-sometimes tergelak sorang-sorang secara tiba-tiba. yeahh, crazy right?
-muka takde perasaan.
-asyik nak marah.
-selalu cakap dalam nada garau dan takde perasaan.
-selalu jalan dah tak pandang sekeliling.
-sometimes try baca buku.

Yeahh, banyak kan perubahan kat diri aku? Hmm sekarang aku dah takde rasa pape. Susah sikit nak percaya cakap laki melainkan dia member aku. Aku kenal member aku macam mana :) Apa nak jadi lepas ni, jadilah. Aku redha dan sabar je <3