Friday, January 18, 2013

Happy 4 mothsary sayang :')

Hi, assalamualaikum ;)
Harini 18/01/2013 so that's mean, our 4 month anniversary. OUR refers to me and Aiman Shah. Ilovehimsomuch!

Sayang, terima kasih sebab dah berikan kasih sayang dan cinta pada saya. Terima kasih sebab jaga saya selama ni dengan baik. Terima kasih sebab selalu ada dengan saya. Terima kasih sebab sentiasa mendengar masalah saya dan selesaikannya bersama saya. Saya bersyukur sangat sebab dapat awak. Saya tak pernah rasa menyesal couple dengan awak. Saya tak rasa sia-sia pon tunggu awak dari dulu. Terima kasih sebab terima saya pada 18/09/2012 :') Terima kasih untuk semuanya. Terima kasih sebab bagi bunga petang tadi^^ wangi sangat! Hehe. Saya tak pernah dapat bunga dari laki sebab saya selalu rasa perempuan dapat bunga sebab diorang ni lemah lembut apa semua but saya ni kan jenis kasar and bila dapat bunga, rasa terkejut sangat! Yela, first time pulak tu! Thanks dear :') Saya bahagia sangat :*

Dalam minggu ni kita banyak bergaduh kan sayang? Tapi tu semua buatkan kita semakin kuat, semakin sayang satu sama lain dan semakin rapat. Sayang, jangan pergi dari hidup saya. Saya cinta awak sangat-sangat. Susahkan nak jaga saya? Tapi awak banyak berkorban dan sabar dengan saya. Itu membuatkan saya lebih mencintai awak pada setiap hari :') Iloveyousayangg <3

K, this post for MOHAMAD AIMAN SHAH. Bye, iloveyoustalker ;) *kelip mata sikit* bye, xoxo Myea :*

No comments:

Post a Comment